вторник, 23 април 2019, 17:00 ч.
Инициатива
БРОЯТ НА ЧУЖДЕСТРАННИТЕ ТУРИСТИ В СОФИЯ СЕ Е УВЕЛИЧИЛ С 82 НА СТО ЗА ПОСЛЕДНИТЕ 10 ГОДИНИ
BNews.bg
Международните хотелски брандове осигуряват отлични възможности за провеждането на събития от всякакъв формат, споделят от Галакси Инвестмънт Груп.
Интересът към София расте, а туризмът непрекъснато се развива. Това обяви столичният кмет Йорданка Фандъкова на Шестата годишна среща на Националния борд за туризъм, която се проведе в хотел Hilton Sofia.
Участие в инициативата взеха над 150 лидери от туристическия бранш, неправителствени организации, представители на законодателната, изпълнителната и местната власт. Според кмета на София важно за града е модернизирането на хотелите и стъпването на нови хотелски брандове. Тя посочи, че за периода 2008-2018 броят на нощувките в столицата се е увеличил с 36%, а броят на чуждите туристи е скочил с 82 на сто.
По време на форума експерти от бранша споделиха още, че четири и петзвездните хотели осигуряват отлични възможности за провеждането на събития от всякакъв формат в града. „Международните хотелски вериги оказват положително влияние върху имиджа на София, тъй като те са неговата реклама на световната карта на туризма.
Галакси Инвестмънт Груп има дългогодишен опит именно в привличането на световни вериги от такъв ранг, част от които са хотелите InterContinental Sofia и Hilton Sofia“, обяви по време на събитието управителят на „Галакси Инвестмънт Груп“ Константин Бояджиев.
„Подобен тип висок клас хотели е от особено значение за развитието туризма“, допълни министърът на туризма Николина Ангелкова.
Тя отчете над 8,4 млрд. лв. приходи през 2018 г. , което е с 6% повече, в сравнение с година по-рано. За последните три години - от 2015 насам, ръстът на приходите от международен туризъм е 34%, каза министърът на туризма. Според нея през миналата година страната ни е посетена от над 9 млн. чуждестранни туристи.
Коментари
Напиши коментар